fan !

LAGGAR SÖNDER PÅ MIN DATORMUS !
gah, hade mjsut skrivit världens längsta blogginlägg, och nu får man börja om -.-
skriver en enorm förkorting.


hej fattys ! :)
sovigt gott ? ska börja fixa mig snart, ser ut som en gammal raggsocka.
nu har ja rätt tråkigt så skriver lite om mig ;)

Bloggar jag läser.

kenzas.se
kissies.se
fokis.se
nude.blogg.se
modigs.blogg.se
sjuttondeapril.blogg.se
evelinadeckel.blogg.se

Hemsidor ja är medlem på.

playahead, dock aldrig inne.
bilddagboken.
facebook.

Favorit färger på kläder.

rosa,brun,svart,vit,grå. jeans ?

mina vänners bloggar.

imjustebba.blogg.se
mostofme.blogg.se
unikastt.blogg.se
juliakg.blogg.se
trettondeoktober.blogg.se
skittufft.blogg.se
avinez.blogg.se
upptageen.blogg.se

m.m.

Ni får ha det så bra.

You know you love me.
xoxo, / enlivssaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0