091129

hejhej, nu tänkte ja göra ett riktigt blogg inlägg ! =)
om hela min dag.

igår somnade vi klockan två, och hade en väldigt rolig kväll =)
vi kollade på en massa roliga videoklipp, och paradise hotel på danska.
jag vaknade först, klockan nio, haha ja vet ja är väldigt trött just nu.
ja försökte skicka sms för att väcka ebba, men hon sov, tillochmed när min mobil ringde på högsta volum vakna skitkorvarna inte :s ?
klockan halv 11 gick vi upp och åt frukost, ja skulle åka klockan tolv, och skulle hinna packa, öta frukost och duscha, så det blev lite stressit, eller stressi som ja säger ;)
men ja hann, klockan tolv kom mamma och mormor o morfar o hämta mig, och körde mig tilll dansen, nä vi kom dit vara ja väldigt nervös, de tog ett tag innan vi skullle visa upp dansen, ja skämde ut mig totalt !
ja gjorde en massa fel ! inför 600 människor, ja var så himla nervös ! usch usch.
vi dansade till boom boom pow, ja vet den låten är utkatad.
just nu sitter ja sjunger, på tears in heaven :)
väldigt fin/sorlig låt, men mer sen.

puss ♥



Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

åh tack! :)

haha ja eller hur är det vackert :P



du kan prova med denna koden under#wrapper:

clear:none;

margin: ??px auto;

padding: ?px;

width: ???px;

background-color: #??????;

position: absolute;

left: 60px



(frågetecken är för jag inte vet vad du har för storlek, behåll dina gamla)

2009-11-29 @ 17:04:23
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

åh tack! :)

haha ja eller hur är det vackert :P



du kan prova med denna koden under#wrapper:

clear:none;

margin: ??px auto;

padding: ?px;

width: ???px;

background-color: #??????;

position: absolute;

left: 60px



(frågetecken är för jag inte vet vad du har för storlek, behåll dina gamla)

2009-11-29 @ 17:04:24
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Maja

Du var inte den ända som skämmde ut dig, de gick ju verkligen(inte)bra när fi skulle byta plats!!

Du måste hjälpa mig att fixa min blogg!!!

2009-11-30 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0